17.9.2015

Yves Rocher - " Kokeile jotain uutta " -30% alennuskoodi

Postaus toteutettu yhteistyössä Yves Rocherin kanssa ja sisältää tuotesijoittelua

Sain taas Yves Rocherilta kivan alennuskoodin mikä oli kiva koska viime kerralla mulla jäi kokonaan tilaamatta ne tuotteet mitä meinasin mutta nyt pistin tilauksen menemään. Syynä on ehkä se että testasin vihdoinkin tuota Anti-Age hiusnaamiota ja koska se osottautui ihan mahtavaksi, niin halusin lähteä tilaamaan lisää näitä kuiville hiuksille sopivia tuotteita. Mulla oli tosiaan viime sunnuntaina tuo hiusnaamio saunassa päässä niin voi jehna miten pehmoisiksi ja hyvänkuntoisiksi nuo hiukset tuli. Mulla kun on luonnonkihara tukka niin nuo latvat pakkaa olemaan kuivat eikä aikaisemmat hoitoaineet ole tehneet niille samaa kuin tuo Anti-Age hiusnaamio teki. Tottakai siis innostuin kun kerran vaikuttaa siltä että olen vihdoin löytänyt sopivan.



Siksi mä tutkiskelinkin tätä Nutri-repair -sarjaa josta oli käyttäjät jättäneet hyviä palautteita. Otin omaan tilaukseeni siis Shampoon, hoitoaineen sekä hiusnaamion. Täytyy toivoa että olisivat yhtä hyvät kuin tuo Anti-age -sarjan hiusnaamio. Olisin varmaan ottanut koko setin siitä, jos siinä ois ollut hoitoainekin mutta en löytänyt. Onko joku kokeillut tätä Nutri-repair sarjan tuotteita, oliko hyviä?

Näiden lisäksi otin yhden uuden suihkugeelinkin kun olen jo saanut tuosta järkyttävän isosta suihkugeelivalikoimastani jo kolme pulloa tuhottua. Tai no yhden lahjoitin eteenpäin kaverille. Sekä tuollaisen huuhteluaineen hiuksille, joka lupaa "poistaa kalkkijäämät sekä antaa hiuksille upean kiillon ja ihanan tuoksun" ja koska sitä oltiin kehuttu, niin haluan ihan uteliaisuudestanikin kokeilla että tapahtuuko tällaista. Onko joku lukija kokeillut?


Nyt on aika kokeilla jotain uutta!
Nyt saa koko tilauksestasi -30% alennuksen käyttämällä koodia:
NEW30
Tarjous on voimassa 14.-20.9.2015


16 kommenttia:

  1. Mulla ainakin on ollut sellainen käsitys että hiusnaamiot yms päässä ei saisi mennä saunaan. Mutta olen varmaan sinun mielestäsi tyhmä ja ilkeä ihminen kun sanon näin, kun kanssasi ei saa olla eri mieltä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi sinua, ei tuollaisen sanominen ole tyhmää ja ilkeää. Ihan vinkkinä tuohon epäilyyn onko joku ilkeää vai miten, niin kantsii sanoa se oma kommentti ääneen, se voi nimittäin auttaa. :)

      Mutta niin, mä olen kuullut tuota samaa mutta mulle on silti annettu neuvoksi että voi pitää jos siellä saunassa ei tuntitolkulla ole. :) Eikä vaikuttanut huonolla tavalla edes, hiuksista tuli ihanat. :)

      Poista
  2. Mä taas istun aina 2-15 minuuttia saunassa hiusnaamion kanssa :) Ja onneksi ainakin vielä hiukset päässä ja suht hyväkuntoisina.

    Mutta en kyllä tiedä saako vaiko ei, en siis tiedä ns. oikeaa kantaa asiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli kans pakko tutkia, niin tosta löytyi kahtaa tietoa eli saa ja ei saa. Mä oon siis ite käyttänyt noin aina ja ihan parturin ohjeistuksella. Sanoi vaan ettei siellä saunassa saa tuntitolkulla olla mutta just joku 10-15min on ihan OK. Eikä meillä ollut ees mikään superkuuma sauna sillä kertaa. Mutta kun asiasta nyt keskustellaan niin mikä olisi naamioiden sopiva käyttö? Kun tuossa purkissa ei lukenut mitään ohjeita ja jos kerran netin ohjeisiin ei kannata oikein uskoa kun sanoo niin montaa eri mielipidettä.

      Poista
    2. Minun, parturi-kampaajan kommentti asiaan on: pese hiukset, pyyhekuivaa, laita hiusnaamio, kastele pieni pyyhe kokonaan ja rutista kaikki ylimääräinen vesi pois, kiedo märkä pyyhe hiustesi ympärille ja mene saunaan (10-15min). Sama märän pyyhkeen kietominen hiusten ympärille kannattaa saunaan mennessä tehdä vaikka ei naamiota hiuksiin laittaisikaan=hiukset kärsii vähiten.

      Poista
    3. Nii juu oli mulla kans tuo pyyhe mutta ei märän kanssa. Pitääkin ens kerralla laittaa noin. :)

      Poista
  3. Saunaan mennessä pesen hiukset, laitan hoitoaineen päähän, sitten kietaisen pyyhkeen päähän ja löylyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko pelkkä hoitoainekin jo auttanut kuiviin latvoihin? Siis että onko se vippaskonsti tuo sauna. Kun oon kokeillut nyt moniakin hoitoaineita mut eivät oo vieneet kuivuutta latvoista. Tosin en siis ole kokeillut saunan kanssa. :)

      Poista
    2. Osta jotain kunnon kampaamosarjaa shampoo ja hoitoaine, latvoihin vielä joku hoitava öljy, joka jätetään hiuksiin, saletisti kohenee kuivat latvat. :) Esim. Kerastase.

      Poista
    3. Pitää noita miettiä joskus. Mulla on ollut noita hiuksiin jätettäviä ja ne teki hiuksista ihan rasvaset.

      Poista
    4. Tuolla Kerastasella ainakin on sellanen öljy, kun Elixir Ultime rose millenaire, joka ei jätä rasvaista tuntua. Hintaa on jotain vajaa 30e putelilla, mutta tosi riittoisaa, pisara riittää. Laitan sitä joskus, kun latvat tuntuu kuivilta. Myös Tigi on hyvä merkki, löytyy nykyään monista marketeistakin. :)

      Poista
  4. Voin kyllä suositella tuota nutri-repair sarjaa! Shampoota en voi käyttää, koska päänahkani ei kestä hajustettuja tuotteita, mutta hoitoaine on latvoilleni ihan omiaan! Pesee kampaamotuotteet tehollaan 6-0! Ostan alennuksesta tuota aina useamman purkin varastoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että on hyvää, ainakin siis hoitoaine. Oletko käyttänyt tuota sarjan hiusnaamiota?

      Poista
    2. Hei! Mä käytän tuota sarjan hiusnaamiota ja toimii! Hiukset on samettisen pehmeät. Suosittelen :)

      Poista
    3. Kiva juttu. :) Odotan innolla tuota pakettia. :) Shampoo onkin just loppumassa. :)

      Poista
  5. Kannattaa ostaa sulfaatitonta shampoota ja silikonitonta hoitista! Ei latvat raiskaannu niin pahasti eikä tukkaan kerrostu kurjia silikonikerroksia. Parturikampaajan perustutkinnossa yks ensimmäisiä juttuja on nimenomaan haudehoidot, jossai hiusnaamio suljetaan suojaan pyyhkeen/myssyn sisään ja lämpöön vaikuttamaan. :) en sit tiedä jos siellä on myös vanhentunutta tietoa :o

    VastaaPoista