19.11.2015

Halens - Uusille asiakkaille -50% kalleimmasta tuotteesta

 Postaus toteutettu yhteistyössä Halensin kanssa ja sisältää mainoslinkkejä

Sähköpostiini tipahti tällainen Halensin alennuskoodi jonka ajattelin kertoa teillekin jospa joku vaikka kaipailisikin tällaista -50% alennuskoodia. Harmi vaan että tämä toimii vain uusille asiakkaille eli jos et ole aikaisemmin tilannut Halensilta, on tämä koodi sulle! Itse en ole mielestäni koskaan tilannut Halensilta, joten keräsin tähän pienen kollaasin vaatteista jotka mua voisi kiinnostaa.

Punainen mekko olisi mun mielestäni ihan täydellinen jos siinä ei olisi noita pitkiä hihoja, edelleenkin vierasta niitä mutta toki olen tässäkin mennyt joidenkin suhteen mukavuusrajojeni ylitse eli olisin valmis kyllä testaamaan. Mulla on joskus ollut samanlainen tunika, mutta lyhyemmillä hihoilla ja tykkäsin siitä tosi paljon. Musta mekko taas olisi ihan täydellinen ravintolaan tai johonkin juhliin, itse tykästyin tuohon kimaltelevaan niittikuvioon. Raitamekon mä olisin ihan taatusti laittanut tilaukseen jos valkomustassa olisi ollut kokoani jäljellä, vaikka eihän tämä mustaruskeakaan paha ole mutta se ei vain ole ihan sitä mitä etsin mutta tuon viskoosin takia voisin ehkä ottaakin. Veluurihousut olisivat aivan loistavat kakkoshousut ihan tänne kotiin sillä mulla ei ole enää kuin yhdet kotihousut kun mun pinkit pöksyt otti ja repesi. Kimallemekko on edelleen mulla kahden vaiheilla että tykkäisinkö vai en. On kuitenkin samanlainen tuon mustan mekon kanssa joka kuitenkin näistä kahdesta veisi voiton jos pitäisi valita.
 

Käyppähän siis kurkkaamassa tästä Halensin vaihtoehdot mitkä ovat tämän tarjouksen alaisena, jos vaikka löytyisi jotain tilaamisen arvoista. Toivottavasti löytyy jotain kivaa.

Uusille asiakkaille 50% alennus kalleimmasta tuotteesta. Koodi 7950. Tarjous koske ainoastaan uusia asiakkaita ja kalleinta tuotetta. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Koskee ainoastaan vaatteita. Tarjous on voimassa 31/12 2015.

20 kommenttia:

  1. Mitä teet pieneksi käyville vaatteillesi? Tuli mieleen että jos niiden kangas on hyvässä kunnossa ja on vaikka nätti kuosi niin niistähän voi ommella jotain :) esim kukka kuosista saisi nätin sisustus tyynyn, sillä voisi päällystää korkkiruuvvitaulun, tehdä pieniä sisustus koreja tai vaikka meikkipussukan, ommella kissoille makoilualustan tai leluja kun nehän ilmeisesti tykkäävät kaikesta mikä tuoksuu sinulle :) saattoi olla ihan tyhmiä ideoita mutta näin diy projektseja rakastavana tuli vain tällaisia mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai siis isoksi käyville vaatteilleni? Mä oon myynyt ne eteenpäin jos on ollut hyväkuntoisia, huonokuntoiset oon lahjoittanut eteenpäin kun joskus oli semmonen kampanja minne sai lähettää huonokuntoisia vaatteitta, et ne jotenkin uusiokäytettiin mutten enää muista miten. :) Mut juu, hyviä on ideasi mutta ei valitettavasti mulla onnistuisi eli jätän ne osaavampiin käsiin. :)

      Poista
    2. siis mikä minua vaivaa :'D olen siis se sama joka edelliseen postaukseen kirjoitti avaamattomista karkki pusseista :'D taidan jättää tämän kommentoinnin vähän vähemmälle etten vaikuta ihan vajaalta :D

      Poista
    3. Höh, olet ihana sekopää anonyymi 22.21! :D ;D

      Poista
    4. Älä missään nimessä jätä kommentointia vähemmälle. :)

      Poista
  2. Etkös sä just sanonut ettei raidat sovi sun kurveille?

    VastaaPoista
  3. Toi punainenhan on aivan saman mallinen kuin ehdotin sulle aikoja sitten m&s, niissä tosin olis ollu 3/4 hihat, jotka sopisi sulle paremmin. Silloin sanoit ettet kaipaa rintojen alle vastaavaa kuin tuo kulta tuossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattoihan se olla että silloin olin tuota mieltä, mut nähtävästi on mieli muuttunut jos ihan samanmallinen oli.

      Poista
    2. http://www.marksandspencer.com/plus-3-4-sleeve-abstract-print-wrap-dress/p/p22400396

      Poista
  4. Tuanonnii... likka o pudottanut 30 kiloo ja housut repes! Mull ruukaa sisähirvistykset pudota lötsähtämään maahan keskke kävely enk mää ole laihtunnu ko jotaki 8 kg. Mittanauhan kaa mä suaki mittailen, samal ko itteeniki mutt en vaa saa näkyviä tuloksia sun kohalla eteeni. Oon mä ihme sitkoilija Ku sää sanot että käsvarret o hävinne niin mä mittailen su luomista matkoja enkä saa sua sittekää luikerommaks. Käsvarretki o iha samanlaiset ku ennestäi. Jokku etukuvat näyttäsivä siltä että noni, nyt likasta näkyy kilojen karistumine mutta ko sää kääntelehit sivuttai ni ei, taas mu suu loksahtaa auki ja voisin vaikka vannoa että laituminen on näköharha vaa. Aamuteeveestä mä katoi että se Rakel Lignel o pullahtanut ennallee. Lihava roppa oli palannu mutta tiättekö mitä, se oli taas nuaremma näkönen naamastaan. Must joittenki pitäs vaa pysyä kuasissaa ja nnautttia elämästää. Kerraha täl kaiket olla! Mitä Pipsastakaa jää loppupeleis jäljelle jos siit tulee laiha? Ni kyl mä sillai toivon sull hyvää vaa... et en ilkiyksissäin kirjoottanu. Mut miätihän jossain vaiheessa mikä sun lumovoima oikke o-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen valitettavasti samaa mieltä anonyymin kanssa. 30 kilon painonpudotuksen Pipsan pituisella ihmisellä pitäisi näkyä kyllä enemmän. Ainoa kohta, joka on muuttunut, on vatsamakkaran häviäminen rintojen alta. Mutta siinä ei 30 kiloa ollut!

      Mielestäni Pipsa ei ole motivaatiota herättävä laihduttaja. Tuntuisi aikas epätoivoiselle ruveta laihduttamaan, jos näkee, että 30 kilon pudotus näkyy vain tuon verran :( Itselläni on tavoitteena pudottaa 3-5 kiloa vuodenvaihteen häitä varten ja uskon sen saavuttavanikin. Kenties seitsemänkin :)

      Poista
  5. en nyt yritä mitenkään tuputtaa sitä h&m:n peplum mekkoa mutta ajattelin vinkata että se musta on nyt 30% alennuksessa :)

    VastaaPoista
  6. Oon kerran tilannut halensilta, mut en tykännyt heidän vaatteista. Kauniita juu oli, mutta muutoin ohkasia ja halvan näköisiä...

    VastaaPoista
  7. Hei, osaisitko neuvoa tuon koodin käytössä. Tai joku lukija. Alennuskoodin syötettyä se hyväksyy sen, "Tervetuloa, -50% kalleimmasta tuotteesta" lukee, mutta se ei kuitenkaan rekisteröidy hintaan, ei edes vielä "Siirry maksamaan" kohdassa. Apua, kiitos, löysin ihanan mekon :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! En valitettavasti osaa neuvoa muuten kuin että ota yhtetyttä Halensiin. Huomasithan myös että tuo koskee vain uusia asiakkaita?

      Poista