3.1.2016

Sovituksessa: Elomi Carmen & Elila Lace

Postaus toteutettu yhteistyössä Lumingerie.fi kanssa

Sain pitkästä aikaa ihanan punamustan paketin Lumingerielta ja se tulikin kreivin aikaa, sillä jotkut vanhoista rintaliiveistäni alkavat olemaan pikkuisen löysiä eivätkä ole sillä tavalla tukevia. Nämä uudet rintaliivit ovatkin kooltaan 90K/L. Kuppikoko ja ympärysmitta ovat siis yhden asteikon verran pienentyneet. Aikaisemmat ovat olleet UK-kokoa 95HH-J eli uusissa EU-mitoituksessa 95L-M.

Kannattaa muuten huomenna pysytellä kuulolla, sillä silloin starttaa blogin ensimmäinen 5v. synttäriarvonta ja palkintona on lahjakortti Lumingerien verkkokauppaan.


Pienen enttententten laskennan jälkeen ensimmäiseen kokeiluun pääsivät nämä kauniinpunaiset Elilan Lace rintaliivit. Tämä onkin minulle uusi merkki ja suhtauduin niihin hieman skeptisesti koska niin harva rintaliivimerkki on sopinut mulle, mutta olikin ilo huomata että nämä sopivat. Ihan ekana  huomasin että näissä on kunnon paksu ja laadukkaanoloinen kangas, ja jopa tuo pitsikangas on vahvantuntuista ja ansaitsee peukun. Kaikissa pitsiliiveissä kun tuo pitvi ei välttämättä ole kovin vahvaa ja saattaa mennä helposti rikki.

Olkaimet ovat kunnon leveät, mikä on hyvä jos on isot rinnat. Myös takana on leveä kangas ja neljät hakaset. Tuo määrä on todella hyvä kun tuovat enemmän tukea, vaikka mulla ne aiheuttavat pientä avaamisongelmaa koska käteni ei tahdo kunnolla taipua sen viimeisen hakasen kanssa. Tästä syystä olenkin suostunut kolmea hakasta vaikka neljät on paremmat.

Näistä mulla on koko 90K ja se tuntuu just hyvältä. Näissä on aivan täydellinen istuvuus, rakastuin ihan päätä pahkaa näihin. Näiden kanssa tuntui siltä kuin koko rintaliivejä ei edes olisi päällä.


Toisena kokeiluun pääsivät perusmustat Elomin Carmen rintaliivit. Mustia liivejä mulla ei vielä ollutkaan kaapissa joten ihanaa kun paketista paljastui nämä mustat rintaliivit. Päällä oleva kangas tuntui ensikosketuksella karkealta ja pelästyinkin tuota, koska en yleensä pysty pitämään karkeita kankaita. Lisätutkimisella kuitenkin huomasin että sisäkangas olikin pehmeä, joten kun rintaliivit on päällä, mitään karkeutta ei tuntunut ihoa vasten. Jeij!

Näissä Carmenissa on kolmet hakaset mutta ovat kuitenkin yhtä leveät kuin ylemmät Elilan Lacet, joissa on siis neljät hakaset - myös olkaimet ovat yhtä leveät. Tukevuuskin on samanlainen. Molemmat samankaltaiset mutta kuitenkin erit. Näissä Carmeneissa on olkaimissa siirrettävä koukku jolla nuo olkaimet saa yhteen ja se tuo lisäryhtiä. Itse en ole noita käyttänyt koska käteni eivät taivu niin paljoa. Avustuksella olen kyllä kokeillut ja tykännyt tuosta lisäryhdistä - miksi, oi miksi mun käteni eivät taivu.

Näistä mulla on koko 90L. Normaalisti mulla on ollut Elomilla koko 95M eli mukavasti ollaan tultu alaspäin. Näiden malli on muuten sama mitä mun lemppariliiveissä eli Lexeissä

2 kommenttia:

  1. Onko kaikissa kaarituet? Itse en voi jostain syystä käyttää kaarituellisia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, näissä on mutta Lumingerielta löytyy kyllä kaarituettomiakin. :)

      Poista