11.2.2016

Happy Valentine from Yves Rocher


Postaus tehty yhteistyössä Yves Rocherin kanssa ja sisältää Affiliate-linkityksiä


Nyt tupsahti sähköpostiin Yves Rocherin ystävänpäivätarjous ja ajattelin jakaa sen teille, josko siellä ruudun toisella puolella joku suunnittelisi tilausta tuonne. Itse ajattelin nyt pitää taukoa koska edellisessä paketissa tuli paljon kaikkea ihanaa. Voin muuten suositella tuota korjaavaa shampoota koska se tekee ainakin mun hiukset ihanan pehmeiksi ja kiiltäviksi ja sitten voin suositella kuivan ihon kanssa painiville Organic Aloe Vera suihkugeeliä - ei oo enää nimittäin iho tuntunut kuivalta suihkun jälkeen. 

Ainoa joka mua kiinnostaisi tällä hetkellä (mutta pitää muistaa se virtuaalikaulin) - olisi nestekiertoa edistävä detox juoma, joka sisältää voikukan ja vihreän teen uutetta. Vihreätä teetä juon muutenkin, että eniten olen kiinnostunut tuosta kuona-aineiden poistumisesta. Onko kukaan kokeillut, miten toimi - vai toimiko?

Happy Valentine!

Saat valinnaisen tuotteen tilaajalahjaksi! *
Selaile verkkokauppamme tuotteita ja löydä suosikkisi.
Merkitse alennuskoodi VAL16 ostoskoriisi.

Tarjous on voimassa 10.2–15.2.2016.

*Saat ensimmäisen ostoskoriisi lisäämäsi tuotteen tilaajalahjaksi, kun tilaat 15.2.2016 mennessä. Tarjous on voimassa vain kerran asiakasta kohden, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Tarjous koskee KAIKKIA tuotteita lukuun ottamatta tuotesettejä, yön aikana vaikuttavaa Anti Age Global -hoitokuuria ja Secrets d’Essences Rose Oud -tuoksuja.

9 kommenttia:

  1. Detox juomasta en tiiä, mutta kokeilin vähän aikaa sitte ekaa kertaa detoxlaastari kuuria. Aattelin et varmasti jotain huuhaa juttua mutta yllätyin aika positiivisesti. Aineenvaihdunta kyllä vilkastu ku piti öisinki nousta vessaan ja päivälläki sai ravata joka välissä :D Mutta en oo ikinä nukkunu niin sikeesti ku sillä viikolla, eikä päivällä väsyttänyt yhtään ja muutenki oli paljo freesimpi olo! Eli paketissa tuli 10 laastaria ja viitenä yönä putkeen laastarit jalkapohjiin tuohon "holviin" ja kyllä on aamulla pikimustat laastarit ja haisee törkeen pahalle :D Että jotain ainaki tapahtu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... jos se juoma kiihdyttää aineenvaihduntaan niin saattaa sitten mulle olla aika turha koska se on nyt jo kiihtynyt. Mä saan rampata vessassa päivin ja öin.

      Poista
    2. Mitä ne maksaa? mistä niitä saa?

      Poista
  2. Detox-juoma ei minulla ainakaan toiminut mitenkään. Testasin kesällä viimeksi. Hyvän makuista se oli, ei siinä mitään, mutta kallista mehua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää ettei toiminut ja muutenkin taitaa olla mulle turha koska aineenvaihdunta toimii kyl ihan hyvin. :)

      Poista
  3. Detoxit on kyllä ihan humpuukkia. Joku oli laittanut Detox-laastarit marmoriastian pohjaan yöksi ja kas kummaa laastari oli aamulla musta. Terveen ihmisen elimistöön ei kerry ylimääräisiä kuona-aineita, siitä pitää munuaiset, keuhkot ja maksa huolta. Kannattaa vaan juoda tarpeeksi vettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, olen tätäkin miettinyt vaikka en kyllä täysin sanoisi että ois humpuukia - ainakaan jos ne sisältää vihreää teetä koska se kyllä kiihdyttää aineenvaihduntaa. Tiedän omasta kokemuksesta. Mutta siinä tapauksessa ostaisin sitä teetä, en tätä juomaa. :) Mä juon päivän aikana 3-4l nesteitä, joten luulen ettei mun tartte tämmöstä sitten ostaa. :)

      Poista
  4. Kokeilin vuosia sitten Detoxia ja ei ollut minun juttuni. Kroppa meni ihan jumiin, ei ainakaan minulla nopeuttanut aineenvaihduntaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, enkä nyt sitten tilannutkaan tuota. Kun kerran saan rampata vessassa muutenkin, kiitos vihreän teen. :)

      Poista