3.4.2016

Voita vuoden pesuaineet!


Yhteistyössä PohjanNeito

Sain sähköpostia PohjanNeidolta että he ovat laittaneet arvonnan FB-sivuilleen jossa yksi voi voittaa heiltä vuoden pesuaineet ja mä innostuin vinkkaamaan siitä nyt tänne blogiin, koska meillä ollaan jo reippaan vuoden ajan käytetty näitä pesuaineita ihan vallan ja vannotaan niiden nimeen. Joten ajattelin että varmasti teitäkin kiinnostaisi nämä pesuaineet koska ne on ekologisia, biohajoavia, turvallisia sekä ennenkaikkea kotimaisia. Ja nyt yhdellä on mahdollisuus voittaa vuoden pesuaineet, joten tällaisesta vinkkaan ihan mielelläni.

Mä oon itse tehnyt näistä pienen arvion blogissani n. vuosi sitten ja tosiaan tälle tielle ollaan jääty. Varsinkin tuo saniteettiaine ja yleispuhdistusaine on niitä joita meillä käytetään erityisen paljon, siis ihan joka päivä. Mä tykkään että nämä puhdistusaineet on ekologisia mutta tykkään myös siitä että näitä käyttämällä kotiin jää raikas tuoksu - jokaisessa pesuaineessa kun on oma mieto tuoksunsa. 

Jos siis haluatte osallistua tuohon kilpailuun niin klikatkaa itsenne PohjanNeito & PohjanAkka puhdistusaineiden FB-sivuille ja käykää tykkäämässä tuosta kuvasta ja vastatkaa kysymykseen. Arvonta-aikaa on riittävästi kun arvonta suoritetaan 1.5. eli kuka nuo vuoden pesuaineet voittaakin, saa niillä tehdä tämän vuoden kevätsiivouksen.


6 kommenttia:

  1. Moikka. Mä kävin viimeinki kuntosalilla. Rannetuen laitoin varmuuden vuoksi. Jee oon niin tyytyväinen itseeni. Aloitin kuitenki mun ohjelman alusta,kun kuitenki pitkä aika, kun viimeksi kävin. Tästä on hyvä jatkaa. Ompa hyvä arvonta. Saiski jotain, mutta ei onnetar oikein suosi mua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että kävit - juu varmasti ihan fiksu veto aloittaa alusta ja raaauhallisesti. :) Osallistu ihmeessä, eihän sitä tiedä vaikka onnetar suosisi. :)

      Poista
  2. Kiitos vinkistä! :) Olen ihastunut PohjanNeidon tuoksuttomaan tiskiaineeseen. Muita tuotteita on ole vielä kokeillut, kun en ole niitä myynnissä nähnyt missään. Ehkä en ole katsonut tarpeeksi tarkasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos muut kyseisen merkin aineet kiinnostaa, niin heiltä voi tilata myös nettikaupasta. :) Mä tykkään tästä kun ei ole pahanhintainen (kyllä, olen myös ostanut kyseisen merkin aineita) Mun äiti on käyttänyt tuota tiskiainetta, ja on tykännyt. Meillä kun käytetään tiskikonetta niin ei olla tuota käytetty kunnolla.

      Poista
  3. Jee, juuri mietin, että tarvitsisin jonkun hyvän yleispuhdistusaineen! Pohjan Neidon sivuilta bongasin Siivoussalkun, joten taitaa lähteä tuotteet testattavaksi kevätsiivoukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se salkku on ihan mahtava! Siinä on kaikki tarvittava. :) Ja jos saa vinkata ni se punainen yleispuhdistusaine sekä saniteettiaine on ihan parhaimmat näistä. :)

      Poista