12.7.2016

-20% alennuskoodi Yves Rocherille

Yhteistyössä Yves Rocher

Yves Rocherilla olisi tällä kertaa tarjolla -20% alennuskoodi Ranskan kansallispäivän kunniaksi joten aattelin vinkata teille tästä josko tuolla Yves Rocherin nettikaupassa olisi jotain mitä haluaisit tilata ja nyt sen saisi -20% halvemmalla.

Alennuskoodi: BONJOUR20
Tarjous on voimassa 16.7.2016 asti.




Mun ehdottomasti lemppareimmat tuotteet on tässä + iso kasa eri tuoksuisia Jardins du Monden suihkugeelejä - mulla on noita varmaan kahdeksan erituoksuista pulloa. Näistä ihan paras on tuo lootuskukan tuoksuinen suihkugeeli.

Näistä voisin suositella erityisesti tätä lootuskukan tuoksuista suihkugeeliä. Hiuksille ihan parhaat on nuo Yves Rocherin Reparation shampoo sekä saman Reparation -sarjan hiusnaamio - näillä mä oon saanut mun karkeat hiukseni tosi pehmeiksi. Suosittelen, erityisesti tuota hiusnaamiota!

Monoï kuivaöljy on ollut mulla käytössä jo muutaman viikon ja oon käyttänyt tätä versiota lähinnä jalkoihini ja tällä oon saanut kuivat kantapääni paljon paremmiksi kuin yksikään rasvainen rasva. Sitten tuo on siitäkin hyvä että vaikka se on öljyä, niin se kuitenkin imeytyy hyvin ihoon eikä jätä sitä rasvaisentuntuiseksi. Sääretkin tykkää tuosta kuivaöljyhemmottelusta. 

Sitten suosittelen tätä Apple Star Anise suihkugeeliä, mulla tää on erilaisemmassa purkissa mutta tuon omenan tuoksun takia suosittelen. Niin herkullisen hyvää ja raikasta + ainakin mun iho tykkäs kun siinä on aloe veraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti