7.7.2016

Yves Rocher Monoï setti - Vain 21,90€ (norm. 47,60€)


Yhteistyössä Yves Rocherin kanssa

Sain jokunen aika sitten Yves Rocherilta testiin tällaisen Monoï setin joka sisälsi suihkushampoon, kaksi kuivaöljyä ja hajuveden. Nyt ois vielä hetken mahdollisuus saada tämä setti mun blogin kautta halvemmalla, tarjous on voimassa 15.7.2016 asti. Jos siis tilaat tämän linkin tilaussivun kautta, saat setin 21,90€ hinnalla - normaalisti setti maksaisi 47,60€.

Itse testasin näistä kuivaöljyt ja hajuveden - erityisen paljon olen tykännyt noista öljyistä koska niiden avulla mä oon saanut mun kuivaakin kuivemmat kantapäät pehmeimmiksi eikä nuo öljyt jätä ihoa kamalan tahmeaksi vaan imeytyy tosi nopsaan. Oon tuota kultahippuista kuivaöljyä laittanut hiuksiin ja musta ne on tulleet pehmeimmiksi. Hajuvettä testasin vain kerran koska sen annan pois, syystä että mulla on kaapit täynnä hajuvesiä. Testissä tuo hajuvesi kesti tosi hyvin, ei ollut sellainen että olisi ollut tunnin kuluttua suihkautuksesta haalistunut muisto - tuoksu siis kesti pitkään, niin kauan kunnes kävin oikein suihkussa. Käsienpesussa haju ei lähtenyt pois (olin suihkuttanut sitä ranteisiin) mutta haalistui hivenen - oli kuitenkin edelleen haistettavissa. Suosittelen settiä näiden kolmen takia.

Setissä tulee:
Lagoon Hair & Body Wash - Eksoottisen tuoksuinen suihkushampoo puhdistaa iholtasi viimeisetkin hiekan ja auringonvoiteen jäljet.

Dry Body Oil - Eksoottisen tuoksuinen kuivaöljy antaa vartalollesi kesäistä hehkua sekä hiuksillesi kiiltoa ja ihanan tuoksun.

Precious Dry Oil - Ylellisen kullanhohtoisessa kuivaöljyssä on Tahitin monoin kaikki ravitsevat ominaisuudet ja ihana tuoksu. Hienonhienot helmiäishiukkaset antavat ihollesi ja hiuksillesi kaunista kullanhohdetta ja korostavat rusketustasi upeasti.

Kaupan päälle:

Eau de Toilette Monoi - Aistillinen ja kukkainen tuoksu vie ajatukset turkoosinsinisen meren ympäröimälle paratiisisaarelle. Gardenian ja ylang-ylangin pehmeät sävyt yhdistyvät sensuelliin vaniljaan: tuoksu hyväilee aistejasi kuin auringon lämpö. Tuoksukuvaus: kukkainen– eksoottinen – sensuelli.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti