7.8.2016

Yves Rocherin FINAL SALE -60% + -10% lisäalennus

http://clk.tradedoubler.com/click?p(45922)a(2420132)g(16280378)url(http://www.yves-rocher.fi/control/main/)

Yhteistyössä Yves Rocher (sis. affiliatelinkityksiä)

Hellureissan!

Mie sain taas sähköpostiini vinkkauksen että Yves Rocherilla on alennusmyyntien viimeiset hetket ja niihin saisi nyt pienen lisäaleprosentinkin mukaan sekä tietty toimituskuluitta! Tarjous on voimassa 8.8.2016 asti kerran asiakasta kohden. Tarjousta ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin.

FINAL SALE JOPA -60% + 10% lisäalennus koko tilauksestasi. Merkitse alennuskoodi EXTRA1 ostoskoriisi. NYT ILMAN POSTIKULUJA!

Miekin olin ajatellut ensin etten tilaisi nyt yhtikäs mitään mutta sitten muistin että multa on loppumassa tuo hyväksi toteamani hoitoaine joka tekee hiuksista pehmoiset ja kiiltävät, joten sitä voisi tilata muutamatkin kappaleet tällä alennuksella. Sitten olen lueskellut tosi hyviä arvioita tästä hiusöljystä jota kuulemma kannattaa muutaman tipan verran hoitoaineeseen, niin tällä tavoin kestää kauemmin. Sitten suosittelen kaikille tätä Monoï -sarjan kuivaöljyä. Mä käytän sitä täysin mun sääriin ja kantapäihin - iho tykkää! Ei jää tahmeaksi iholle vaan imeytyy tosi nopsaan ja jättää kivan tuoksun. Tätä voi laittaa myös hiuksiinkin - ite oon laittanu latvoihin ja musta ne ei oo ihan niin kuivannäköiset jos on vaan muistanut laittaa tota öljyä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti