11.9.2016

Yves Rocher - Rakasta hiuksiasi setti nyt 21,90€ (norm. 60,50€)


Yhteistyössä Yves Rocherin kanssa

Nyt sain Yves Rocherilta maailman parhaimman hiustenhoitosetin jolla oon pessyt hiuksiani. Nimenomaan siis shampoo, hoitoaine ja hiusnaamio ovat itselleni tuttuja tuotteita ja aivan mahtavia. Tekevät mun niin karkeista hiuksista pehmoiset, enkä voi kuin suositella tätä kyseistä tuotesarjaa. Mut kerron näistä lisää enemmän kunhan olen saanut testattua nuo kaksi viimeistä pulloa - niitä en ole aiemmin kokeillut. Tämä setti sisältää shampoon, hoitoaineen, hiusnaamion, hiusöljyn ja hiusseerumin. Ja taas kerran teillä on mahdollista saada tämä setti reilusti halvemmalla blogini kautta. Tämän hiustenhoitosetin tarjous on voimassa 15.10.2016 asti. Tilaa siis setti tämän linkin kautta, niin saat sen 21,90€ hinnalla - setin normaali hinta olisi 60,50€.

Setissä tulee:

Shampoo
- Korjaavaa ja pehmentävää hiustenhoitoa.
Hoitoaine - Ravitsee kuivia hiuksia syvältä. 
Hiusnaamio - Tehohoitoa todella kuiville hiuksille. 
Hiusöljy - Hyvää tekevä öljy kuiville hiuksille. 

+ Kaupan päälle:

Hiusseerumi
-Taikatipat kuluneille hiuksille. (Arvo 14,90€)

4 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä ja blogitarjouksesta! Tilattu, toivottavasti ovat hyviä minunkin pehkolle:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä. No toivotaan et on, mut tää on yks ainoista jotka tosiaan tekee pehmeiksi hiukset. Mä kun kans luulin ettei noita saa ikuna sileiksi, et on aina semmoset karkeat kun on luonnonkiharaa pikkusen.

      Poista
  2. Oli pakko laittaa tilaukseen, kuulosti just oikeelta mulle. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla ja toivotaan et sullekin sit toimii oikein. :) Oon kyllä kuullut tästä hiustuotesarjasta pelkkää kehumista. Noista kahdesta pikkupullosta en oo viel kokeillut mut teen niistä viel omat arviot blogiin. :)

      Poista