5.10.2016

IBA // Inspiration Blog Awards 2016 // Olen Ehdolla!


Meikämimmi ois sitten taas ehdolla Inspiration Blog Awardseissa.

Mut löytää tuolta "Lifie" -sarjan puolelta tuolla allaolevalla kuvalla, mut helpommin varmaan löytää kun pistää hakuun Värikäs Elämäni.

Käykäähän heittämässä mulle ääni jos ootte sitä mieltä että oon äänenne ansainnut. *peukku*

Muista myös käydä osallistumassa arvontaan jossa voit voittaa liput 5.11. Helsingissä järjestettävään Inspiration Blog Awards -gaalaan! Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan 5 kpl kahden hengen lippupaketteja. Katso arvonnan säännöt.


22 kommenttia:

  1. Mahtavaa <3 Kävin äänestämässä ;-)

    VastaaPoista
  2. Ootpa ihanasti laittautunut tähän! Kiva kun sulla on päässä tuo panta, hiuksiin sopii sulle somisteet hyvin :) Huulipunakin on ihanan sävyinen. Sulle voisi sopia ehkäpä sellainen tupeerattu korkea nuttura, missä roikkuisi kuitenkin vähän hiusta edessä vapaana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisikin mielenkiintoista ja hauskaa nähdä pipsalla erilaisia kampauksia! Voisiko siitä tehdä postuksen tai postaussarjan. -kirmi

      Poista
    2. Kiitoksia. Jos joku taitavampi haluaa tehdä mulle erilaiset kampaukset ja väritkin vielä, sellaisilla ohjelmilla siis - niin olisi itsestäkin kiva nähdä. Mä en osaa noita tommosia ohjelmia käyttää mut jos joku muu haluaa niin voi laittaa sähköpostiin niitä kuvia ni kyllä mä noista voin tehdä postauksen. "PipSa eri tyylisten ja väristen hiuksien kanssa". :)

      Poista
  3. Ääni annettu sinulle.

    VastaaPoista
  4. Kaunis kuva. Äänestän sua.
    >Leena

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, sä Piia varmaan voitat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuskimpa sentään voitan, mutta ihan hauskaa silti osallistua. :)

      Poista
    2. Mun mielestä meidän Piian kommentoijien pitäisi äänestää häntä syystä, että olisi todella toivottavaa, että pluskokoinen elämänmyönteinen ja reipas bloggari saisi enemmän julkisuutta. Kaikki ei tosiaanlaan pyöri näiden hoikkien elämäänsä siloittelevien nuorten kuvankauniiden bloggareiden ihannemaailaman ympärillä, osa kokee sen hyvin vieraaksi kuten minäkin. Nyt meillä on vaihtoehto!

      Poista
  6. Toki minäkin kävin äänestämässä, peukut pystyyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. No toivotaan parasta vaikak en mie voittoon usko. :)

      Poista
  7. Sinne lähti ääni, toivotaan menestystä :)

    VastaaPoista
  8. Kauniin näköinen olet tuossa kuvassa ja ääni annettu 😊

    VastaaPoista
  9. Äänestin :).
    Sä oot yksi harvoista blogisteista, joita enää jaksan seurata. Jotenkin kyllästynyt olen blogitouhuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kiva kuulla et mun blogiani jaksat seurata. Et en ookkaa sit vissii niin tylsä kuin itse ajattelen. ;)

      Poista
    2. No et kyllä ole yhtään tylsä <3

      Poista
    3. No kiva että jonkun mielestä en ole tylsä. :) <3

      Poista