27.10.2016

Vielä sitä saa // Yves Rocher Reparation Hiustenhoitosetti // Nyt 21,90€!


Postaus toteutettu yhteistyössä Yves Rocherin kanssa


Kuulin tuossa muutama päivä sitten että Yves Rocher päätti pitkittää tämän Reparation hiustenhoitosetin tarjousta joten innostuin tietenkin tekemään tästä vielä uuden postauksen koska olen ihan myytyä miestä naista tämän setin edessä. Tämä toimii mun kuivan ja karkean hiuslaadun kanssa aivan täydellisesti, tekee niistä niin pehmoiset ja hyvinvoivat. Joten koska mulla oli hiustenpesupäivä niin ajattelin tehdä teille tällaisen havaintokuvien kanssa miten itse käytän näitä tuotteita.

Ihan ensimmäiseksi laitan hiuksiini n. 2-4 tipallista tuota Reparation hiusöljyä (jos sulla on pidemmät hiukset, niin joudut luultavasti laittamaan enemmän tippoja) ja itse laitoin öljyä todella reippaalla kädellä latvoihin jotka mulla on eniten kuivat joten tykkäsivät varmasti hyvää pienestä öljyhoidosta. Sitten vain odottelin n. 10min ajan ja annoin öjyn tehdä hellimisensä.


Seuraava askel oli mennä ihan vain pesemään hiukset ja siihen käytin Reparation shampoota sekä hiusnaamiota. Setin mukana tulee kyllä hoitoainetuubikin mutta en itse käyttänyt sitä tällä kertaa, vaan seuraavalla kerralla sitten. Mä annostelen muuten tuota hiusnaamiota sellaisen teelusikallisen verran ja hieron sen molempiin käsiin josta suurimmanosan pyrin saamaan latvoihin sekä lopuksi pituuksiin. Jos tuntuu siltä ettei teelusikallinen riitä niin älä heti ota lisää, vaan ota käteen vettä ja alat käymään hiusten pituuksia läpi. Jos tämänkin jälkeen tuntuu että tarvitset lisää hiusnaamiota, niin sitten otat toisen teelusikallisen. Tämä on äärimmäisen kestävää - mulla tuo naamiopurkki on kestänyt varmaan 3-4kk ja alkaa nyt olemaan suht lopuillaan, mutta kyllä mä siitä arviolta saan vielä 2-4 hoitokertaa kun oikein nuukailen, tosin mä en käytä tätä hiusnaamiota joka viikkoa vaan sitten kun hiuksista alkaa siltä tuntumaan eli kun latvat tuntuu extrakuivilta.


Kun hiukset ovat saaneet kaikessa rauhassa kuivahtaa (mulla n. tunnin ajan) onkin vihdoin vuorossa hiusten viimeinen siloitus. Nyt siis laitetaan hiuksiin ihanalta tuoksuvat "taikatipat" eli hiusseerumi. Mun hiuksissa nämä tipat tekee sen että tuovat kiiltoa tai jos olen käyttänyt jotain ei niin siloittavaa shampoota, niin noita tippoja laittamalla hiuksista tulee pehmoset ja kiiltävät. Itse annosten tätä 2 pumppausta käsiin ja työstän sen jälkeen hiuksien pituuksiin ja vähän latvoihin. Hommassa kannattaa olla nopea, sillä ainakin mulla nuo taikatipat pakkaa imeytymään käsiin jos en sitä nopeasti työstä hiuksiin.



Tätä ihanaa hiustenhoittosettiä saisi vielä hetken tuolla mahtavan edukkaalla tarjouksella ja vain kun tilaat setin blogini kautta. Tarjouksen viimeinen voimassaolopäivä on 30.10.2016 joten jos et ole vielä tilannut, niin nyt on vihoviimeinen mahdollisuus tilata!

Yves Rocher Reparation Hiustenhoitosetti 21,90€ (norm. 60,50€) tämän tilauslinkin kautta

Mä itsekin pistin tilauksen menemään koska tuossa hiuksien pestessäni huomasin että mun omat hiusnaamio ja shampoo purnukat vetelevät viimeisiään ja koska olen itse nämä todennut omille hiuksilleni aivan loistaviksi, niin tilaukseen lähti.

Setissä tulee siis nämä tuotteet:

Shampoo
- Korjaavaa ja pehmentävää hiustenhoitoa.
Hoitoaine - Ravitsee kuivia hiuksia syvältä. 
Hiusnaamio - Tehohoitoa todella kuiville hiuksille. 
Hiusöljy - Hyvää tekevä öljy kuiville hiuksille. 

+ Kaupan päälle:

Hiusseerumi -Taikatipat kuluneille hiuksille. (Arvo 14,90€)

6 kommenttia:

  1. Laitatko taikatipat täysin kuiviin hiuksiin? Vai onko hiukset vielä kosteat tunnin kuivumisen jälkeen? Mulla on pitkä ja paksu tukka, joten jos täysin kuiviin hiuksiin pitää laittaa, en usko tunnin mun kohdalla riittävän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun hiukset on silleen semikuivat, mut tipat voi laittaa joko kuiviin tai kosteisiin hiuksiin - ihan oman maun mukaan. Olen laittanut sekäettä mutta ei ole mielestäni vaikuttani omissa hiuksissa mitenkään erilailla. :) No se tunti olikin omien hiuksieni kuivumisaika (eivät siis olleet kuitenkaan tyystin kuivat) eli jokaisella oma oma kuivumisaika. :)

      Poista
  2. Kyllä menee paljon aikaa hiusten pesuun. Ei onnistu mulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos lasketaan odotukset mukaan niin tuossa menee sellaiset hmm.. 1h ja 25min. Siinä siis hiusten kuivahtaminen otettu huomioon. :)

      Poista
  3. Haluan suositella sulle yhtä tuotetta mikä auttaisi laittaman hiukset aamuisin nopeasti, nimittäin suoristavaa hiusharjaa! remington-suoristusharja-cb7400 Tässa on linkki yhteen edulliseen, vaihdoin itse suoristusraudan tohon ja elämä helpottui sikana :D Suosittelen sullekin kun sulle sopis sellainen jokapäiväinen suora kampaus, ja tolla voi muotoilla latvojakin ja laittaa loivaa kiharaa tosi helposti. Noita on myös eri merkkisiä mutta mulla on toi halvin ja toimii todella hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia vinkistä. Tuollainen voisi ollakin tälle laiskalle suoristajalle aika kiva.

      Poista