11.10.2016

Yves Rocher Reparation Hairset - vain 21,90€! // Viimeinen mahdollisuus


Yhteistyössä Yves Rocher

No niin, nyt olisi viimeinen tilaisuus tilata tämä aivan mahtava hiustenhoitosetti - tarjous on voimassa 15.10.2016 asti. Lauantaihin asti tämän setin saa siis nyt hyvin edukkaaseen hintaan eli 21,90€ (norm. 60,50€). Eli kun tilaat setin tätä kautta, niin saat sen tuolla 21,90€ hinnalla. PipSa antaa neljä peukkua viidestä. 👍👍👍👍

Viime postauksessa testasin tuon hiusöljyn ja hiusseerumin, sekä tykkäsin niistä todella paljon. Koko tämä hiustenhoitosetti on todella hyvä ja itse käytänkin suurimmaksi osaksi näitä Reparationin tuotteita - shampoo, hoitoaine ja hiusnaamio olivat jo entuudestaan tuttuja ja näitä olen liputtanut jo varmaan vuoden päivät. Nyt ne saivat lisäystä öljystä ja seerumista - nämä kaksi onneksi kestävät (luultavasti) kauemmin kuin nuo itse hiustenpesuaineet joten ei tarvitse kovin usein ostella. Itse voin siis todellakin suosistella koko settiä. Mun karkeisiin hiuksiin nuo tuo juuri sopivasti pehmeyttä/siloisuutta. Mä oon tehnyt niin, että olen ensin laittanut pari pisaraa öljyä hiuksiini ja antanut sen olla siellä n. 15min verran kunnes pessyt ne tuolla shampoolla pois jonka jälkeen laittanut joko hoitoainetta tai hiusnaamiota (riippuen fiiliksistä) ja lopuksi kun hiukset on n. 45min ajan kuivuneet mutta eivät ole täysin vielä kuivat, olen laittanut hiusseerumia antamaan hiuksille kiiltoa ja elinvoimaa. Tämmöisen kiillon ja pehmeyden tuo hiusseerumi teki ainakin mun hiuksilleni.
Setissä tulee:

Shampoo
- Korjaavaa ja pehmentävää hiustenhoitoa.
Hoitoaine - Ravitsee kuivia hiuksia syvältä. 
Hiusnaamio - Tehohoitoa todella kuiville hiuksille. 
Hiusöljy - Hyvää tekevä öljy kuiville hiuksille. 

+ Kaupan päälle:

Hiusseerumi
-Taikatipat kuluneille hiuksille. (Arvo 14,90€)

Ja tämä vain mun blogin kautta 21,90€!

4 kommenttia:

  1. Miksi peset hiusöljyn pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän tätä ohjeistuksen mukaan eli ennen shampoopesua laitan vaikuttamaan hetkeksi hiuksiin. Voi tätä toistekin päin käyttää, että laittaa pesun jälkeen latvoihin. Luin tuossa juuri käyttökokemuksia niin mielestäni sama tulos tulee kumminpäin sitten tekeekin. :) Eli hiuksista tulee pehmoiset.

      Poista
  2. Miten tota hiusnaamiota kuuluu käyttää? :) ennen pesua vai jälkeen? Kokonaan hiuksiin? Kuinka kaivan pidetään? Tilasin nämä tuotteet ja käyttöohjeet oli niukat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon käyttänyt hoitoaineen tilalla, eli kun oon pessyt hiukset niin otan tuota sellaisen ehkä ruokalusikallisen verran käteen ja levitän sen molempiin sekä siitä työstän hiusten pituuksiin sekä latvoihin. Joko kerran viikossa, tai kahden viikon välein. Riippuen hiuksista. Mä oon pitänyt n. 5min päässä, välillä lyhyemmänkin aikaa. :)

      Poista