13.12.2016

Yves Rocherilla nyt -30% alennus koko tilauksesta + omat suosikit

http://clk.tradedoubler.com/click?p(45922)a(2420132)g(16280378)url(http://www.yves-rocher.fi/control/main)
Yhteistyössä Yves Rocher

Nyt tuli aikas kiva alennuskoodi tarjolle - sitä saisi Yves Rocherin tilauksesta -30% alennusta kun merkitset alennuskoodin XMAS30 ostoskoriin. Alennuskoodi voimassa 11.-15.12.2016. Lisäksi saat postikulut kaupan päälle 21.12.2016 asti.

Mie innostuin että voisin vinkata teille omista suosikeistani. Mulla on muutama ihan ehdoton lempituote joita oon tilannut jo muutaman kerran uudelleen. Lisäksi voisin listata muutamat tuotteet jotka on tulleet joulukalenterin luukuista.


Nämä ovat tulleet Yves Rocherin joulukalenterista, ja osa näistä tulee arvontaan. 




Ja tässä se taas on - mun ehdoton lemppari hiustenhoitotuotteissa! Oon niin monia käyttänyt mutta näistä on tulleet ehdottomat suosikkini ja näitä eniten käytänkin. Kyseessä siis Yves Rocherin Nutri Repair hiustenhoitosetti johon kuuluu hiusöljy, shampoo, hoitoaine, hiusnaamio sekä hiusseerumi. Mun hiukset tykkää, niistä tulee pehmoiset ja kiiltävät. Kuvista puuttuu hoitoaine koska en tuolla testikerralla sitä käyttänyt - setin käyttökokemuksen voit lukaista täältä.



Tämän hetkisessä käytössä. Vasemmalta oikealle: 1. Kuivaöljy, kultahipuilla  - tätä käytän hiuksiin aina silloin tällöin vaikka sopii käyttää myös iholle. 2. Suihkugeeli, kookospähkinää - Mun tämänhetkinen suihkugeeli jota olen käyttänyt säästeliäästi, tuoksuu ihanalta kookokselta. 3. Kuivaöljy - Tällä rasvaan sääreni, tosin olen nyt vähentänyt käyttöä verrattuna kesään. Ei jätä ihoa tahmaiseksi, se on plussaa! 4. Suihkugeeli, jossa Aloe Veraa - Tämä on seuraava suihkugeeli odottamassa suurempaa käyttöä, nyt olen käyttänyt silloin tällöin. Kuiva iho tykkää tästä, iho jää pehmoiseksi.


Tykästyin itse näihin Yves Rocherin Hydra Végétalin kasvojenhoitotuotteisiin, ei mulla kyllä monesta ole kokemustakaan mutta nämä yllätti positiivisesti. Käyttöarvion voit lukaista täältä. Mulla ainakin tasoitti poskien punoitusta ja kostetutti mukavasti, mikä on hyvä asia tällaiselle jonka iho on kuivahko ja kaipaa siis kosteutusta. Setin mukana tulee siis puhdistusgeeli, puhdistusseerumi, päivä- ja yövoide, sekä puhdistusaine jossa myös kasvovesi.


! Postaus sisältää kaupallisia linkkejä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti