17.2.2017

Ruokapäiväkirjani minun - 17.2.2017


Aamupala klo 9.00:
Aamupala joka sisältää kaurahiutaleita, vadelmia, vi sibliniä, vettä, rypsiöljyä ja maitorahkaa.

Lounas? klo 12:30:
Kuppi kahvia ja yhdet palaset voileipäkakkua ja maustekakkua. 

Välipala klo 16.00:
ProPud SuklaaVanukas.

Päivällinen klo 18.20:
Sisältää Fusilli täysjyväpastaa, kasvissalaattia sekä kanan rintapalasta pilkottuja palasia.  

Iltapala klo 22.30: 
Mukillinen kevytmaitoa, 3 porkkanaa ja 2 Vaasan RuisTaika viipaletta joiden päällä 4 Broilerin leikkelettä ja 2 paistettua kananmunaa. 

Lisäksi olen päivän aikana juonut nesteitä tähän malliin: 
Vettä 2l
Teetä 1l


7 kommenttia:

  1. Porkkanat näyttävät vähän huonoilta. :/ Kaupassa silti nyt on tuntunut olevan paljon tuollaisia homeisia yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kyllä ole hometta noissa. Ihme kommentti taas..

      Poista
    2. Juu, ei oo kyllä homeisia. Ihan hyviltä maistuivat. :)

      Poista
  2. Moi! Mua kiinnostais noi erilaiset proteiinivanukkaat, joita sun ruokapäikyissä on näkynyt. Tekisitkö niistä jonkinlaista vertailua, maku, energiasisältö yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi huono tekee näitä mutta muistaakseni Karkkipäivän Sannilla oli joku juttu tehtynä, mutta ei tainnut ihan proteiinivanukkaista olla. :)

      Poista
  3. Minua kiinnostais myös jonkinlainen vertailu proteiinivanukkaista. Kaupassa työlästä tihrustaa pientä tekstiä purkin kyljestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta, mutta on itselleni hitusen hankala tehtävä. Kenties joku muu bloggaaja voisi tehdä ja muistaakseni olen jollakin näistä nähnyt vertailun.

      Poista